Evidence pro Neziskovky
šitá na míru
Nabízím kompletní Informační Systém pro Neziskovky.
Libovolné moduly lze naprogramovat přesně dle Vašich požadavků a nebo napojit do již stávající evidence.
Důležité je, že se nejedná pouze o prodej aplikace, ale o její celkovou údržbu, správu databáze, aktualizace, tvorbu záloh a poradenství.
Pokud provozujete více oddělených středisek, stačí Vám jedna aplikace. V jednom programu můžete evidovat a vykazovat vše společně, a filtrovat dle potřeby. Můžete i nemusíte sdílet společné údaje mezi středisky. Vedoucí mají přístup do všech dat, pracovníci jen na svých pobočkách.
Mé programy od roku 2006 používá několik organizací, jejich seznam naleznete v referencích.
Níže na stránce jsou obrázky z evidence.
Pokud přecházíte z jiného programu, jsem schopen převést Vaše data do nového.
Základní funkce jako například
- databáze zaměstnanců
- databáze klientů
- databáze sociálních služeb
- evidence docházky zaměstnanců:
- grafický rozvrh hodin zaměstnanců - plánovač.
- docházkové listy zaměstnanců.
- měsíční náhledy kompletní docházky.
- obecné statistiky, karta zaměstnance.
- evidence poskytování poradenských, sociálních a jiných služeb.
- evidence akcí
- evidence kurzů
- evidence jiných aktivit
- evidence pomůcek
- evidence zapůjčení
- generování smluv
- fundraising evidence:
- evidence grantů
- databáze institucí
- evidence příjmů a výdajů - faktury (vazba na granty a nákladové položky)
- evidence nákladů - nákladové položky za rok (automatický výpočet hodnot)
- Tiskové výstupy.
- Exporty dat do MS Excel.
- A spousta dalších Vámi navržených funkcí ...
Pohodlné fukce
- Dopočítání položek formulářu podle jiných, časové údaje docházky, věk dle roku.
- Automatické doplnění a filtrování podpoložek podle již vybraných údajů.
- Pokročilé kontroly zadaných dat před odesláním formuláře.
Webový portál
- Možnost napojení na Webový portál pro veřejnost propojený s databází NZDM, možnost publikace článků, akcí, souborů a dalších informací.
- Obsahuje registraci klientů, vnitřní poštu, veřejné fórum, soutěže, ankety, bannerový systém, hromadné odesílání emailů.
- Použitelnost libovolného grafického designu.
Poradna
- Klient může na veřejném webu vybrat příjemce (tedy pracovníka).
- Možnost vkládání odpovědí a dalších dotazů přes web (chat - skryté fórum - pod heslem).
- Email klienta skryt pracovníkům poradny.
- Klientovi chodí emailem veškerá oznámení.
- Možnost započítat klienta automaticky do statistik.
- Využívající anonymní komunikaci mezi klienty (z web portálu) a pracovníky nízkopraháče (z vnitřní evidence).
Online chat
Obecné výhody profesionální elektronické evidence
- Dynamické výstupy statistik včetně grafů. Automaticky generované.
- Rychlé vyhledání dat.
- Integrita dat (např. správná struktura, nedovolení uložení a mazání dat které by zanechali jiná neplatná data v systému).
- Síťové řešení umožňuje práci více uživatelů z více počítačů.
- Možnost práce z domova i z centra NZDM bez nutnosti instalace. Použitelnost SW na všech operačních systémech.
- Neustálá podpora.
Zabezpečení
- Komunikace je šifrovaná – SSL (nastavitelné jako vyžadováno).
- Každý zaměstnanec má svou identitu a svá práva. (Sociální pracovník má práva na jiné části aplikace než Fundraiser).
- Možnost omezení na pevnou IP Adresu.
- Aplikace využívá několik let vyvíjený a ozkoušený systém bezpečnosti implementovaný v Sonic.cgi.
- Server je střežen profesionálními administrátory.
- Zálohy jsou prováděny pravidelně zálohovacím systémem na záložní server.