Nabízím kompletní Informační Systém pro organizace poskytující sociální služby jako jsou
nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, terénní práce (streetwork),
sociálně aktivizační služby, práce s rodinami, denní stacionář, poradny, a jiné.
Důležité je, že se nejedná pouze o prodej aplikace, ale o její celkovou údržbu, správu databáze, aktualizace, tvorbu záloh a poradenství.
Pokud provozujete více oddělených středisek (nebo klubů), stačí Vám jedna licence. V jednom programu můžete evidovat a vykazovat vše společně, a filtrovat dle potřeby. Můžete i nemusíte sdílet společné údaje mezi středisky.
Od roku 2006 program používá několik zařízení, jejich seznam naleznete v referencích.
Níže na stránce jsou obrázky z evidence, návod jak vyzkoušet demoverzi, a také nějaké slevy formou odměny.
Pokud přecházíte z jiného programu, jsem schopen naimportovat Vaše data. Například z IS PePa sem již vícekrát úspěšně převedl kompletní data, takže můžete ihned navázat práci tam kde jste přestali ze dne na den, a o nic nepřijdete.
V lednu 2023 sem k větší aktualizaci nahrál nějaká instruktážní videa jak pracovat. Plánuji udělat nová lepší.
Všude v Evidenci naleznete otazníčky s nápovědou, stejně jako zde.
Od 27.6.2024 přibyli nějaké nové barvy, především pro kontroly chyb.
Barvy se odvíjí především od zadaného statusu, a přibyli nějaké kontroly pokud nemáte automaticky generovaný status.
Velmi doporučuji používat automaticky generovaný status, hodně organizací už to používá.
Text | Vše v pořádku (status uživatel, smlouva, plán) |
Text | Vše v pořádku alespoň u rodiny |
Text | Status - Je uživatel - Pozor nemá plán |
Text | Chybný Status - Je uživatel - Ale nemá smlouvu - Nemá mít status uživatel !!! |
Text | Chybný status - Je zájemce - Ale má smlouvu - Chybí status uživatel !!!! |
Text | Status - Je zájemce - Nemá smlouvu, má individuální plán |
Text | Status - Je zájemce - Nemá smlouvu ani plán |
Text | Status - Oslovený (pokud nastaveno) |
Text | Status - Nemá zadaný žádný status |
Text | Status - Je vyloučen nebo zamítnut |
Text | Vše v pořádku (smlouva, plán) |
Text | Vše v pořádku alespoň u rodiny |
Text | Nemá plán, ale má smlouvu |
Text | Nemá smlouvu, ale má plán |
Text | Nemá plán ani nemá smlouvu |
Pokud ve výběru podržíte kurzor nad jménem, zobrazí se podrobnosti textem.
Stavy v této tabulce jsou řazeny od nejlepšího (nahoře) po nejhorší (dole).
Jeden klient má jednu barvu podle jeho nejhoršího stavu.
Pokud používáte rozdělení na střediska, má klient barvu pro každé středisko.
I pro střediska má ale také jednu finální barvu, která se zobrazí ve výběru klientů, třeba v docházce.
Tato finální barva se bere podle "nejlepšího střediska", tedy nejhorší stav nejlepšího střediska. To protože mi přijde lepší vidět, že má alespoň někde nějakou smlouvu, než že někde chybí.
Práce s rodinou zase přináší potřebu evidovat plány a smlouvy u rodiny. Pokud je tedy status přijetí, aktivní plány a smlouvy u rodiny, je stav podle rodiny.
Stavů (a jejich kombinací) je hodně, ale barev málo.
Problém spočívá v tom že neexistuje dost barev, aby to šlo rozlišit na 30 kombinací stavů.
V základu jsou jen tři, a mícháním jich lze použít 7 spektrálních. Při použití 12 barev duhy už se barvy vizuálně pletou.
Zkoušel sem vymyslet nějaké nové barvy, ale vše další pak splývalo a nebo to nebylo čitelné.
Také se řeší kontrast barvy pozadí a fontu.
A čím větší diskotéka, tím je to méně přehledné :-).
Tato tabulka se používala do konce 2Q 2024
Vše v pořádku | |
Vše v pořádku alespoň u rodiny | |
Nemá smlouvu ani dohodu | |
Nemá individuální plán | |
Je zájemce | |
Oslovený (pokud nastaveno) | |
Nemá ani záznam zájemce, ani jiný "Status" | |
Je vyloučen nebo zamítnut |
Jedná se o písemné či ústní dohody uzavřené mezi klientem a poskytovatelem služby.
Můžete mít libovolný počet šablon pro různé druhy smluv.
Smlouvy mohou obsahovat seznam služeb, které klientovi poskytujete. Při uzavření nové smlouvy budete mít automaticky vybrány ty, které jsou u klienta ve formuláři docházky označerny jako prioritní (PR).
V den Revize Vám přijde email s upozorněním. A také ho vidíte na nástěnce po přihlášení.
Tyto smlouvy a dohody lze následně tisknout k podepsání.
Smlouvy mohou mít libovolný počet dodatků.
U plánu lze vybrat jedna smlouva které se plán týká.
Plány mohou být i se zájemci bez smluv, takže se jedná o nepovinnou položku.
Ve chvíli kdy uzavřete smlouvu, tak poté jednotlivé dílčí cíle a úkoly ze smlouvy rozepíšete do jednotlivých plánů.
U plánů evidujete hodnocení, a sledujete stav splněno.
Na kartě smlouvy lze sledovat souhrnně postup a splnění přiřazených plánů.
Statisticky lze pak sledovat třeba požadovaný "Počet individuálních cílů uživatelů, které byly ve sledovaném roce naplněny, ale nedošlo k ukončení smlouvy uživatele",
tedy „počet splněných plánů z neukončených smluv“.
Do evidence smluv sem přidal nový číselník "Důvod ukončení smlouvy“. Lze podle něj počítat a sledovat různé důvody ukončení smlouvy.
Slouží především ke sledování statistik, včetně statistik důvodů.
Například kolik z kontaktů nebo činností měli klienti, kteří byli přijati a kteří jsou teprve zájemci.
Tato funkce je obecně nepovinnám ale doporučená.
Zájemce lze ve statistikách i sledovat podle filtru, jestli (ne)měli klienti v době kontaktu aktivní dohodu (smlouvu).
Nicméně takto nelze sledovat pokročilé statistiky odmítnutí a ukončení. Takže je přehlednější mít všechno na jednom místě.
Stavy koloběhu klienta (rodiny) jsou:
Po ukončení klienta, při novém kontaktu docházky, je dalším stavem opět "Zájemce" a čeká na "Přijetí" nebo "Odmítnutí".
• Nyní je možné zadat jakýkoliv Status klienta vždy ručně, případně ho opravit či smazat v sekci "Status".
• Dále je možné jednoduše vybrat v příchodu docházky změnu „Stal se zájemcem“, pokud status neměl.
• Dále je možné jednoduše vybrat v příchodu docházky změnu „Stal se uživatelem (přijetí zájemce)“, pokud má status „zájemce“.
• Dále je možné jednoduše vybrat v zadání smlouvy změnu „Stal se uživatelem (přijetí)“, pokud má status „zájemce“.
Celý proces Statusu krom odmítnutí a vyloučení lze automatizovat.
To lze nově v nastavení „Správa - Volitelné funkce“ zapnout. Je to dobrovolné, protože nechci narušovat Váš stávající způsob práce. Ale velmi doporučuji to začít používat.
Asi zde nemusím opakovat že "Ukončení" je pouze pro "Uživatele" a "Odmítnutí" je pouze pro „Zájemce".
Tyto zápisy se provádějí automaticky bez potvrzení:
- Oslovený. [pokud nastaveno]
- Zájemce. [pokud nastaveno]
- Odmítnutí (nepřišel) [pokud nastaveno]
- Uživatel.
- Ukončení (smlouva).
- Ukončení (nepřišel). [pokud nastaveno]
Tyto zápisy musíte vložit ručně:
- Odmítnutí (jiné).
- Ukončení (jiné).
- Pokud používáte „Oslovený“, tak „Zájemce“ vkládáte ručně.
Pro jeden datum lze automaticky vložit stav jen jednou (pokud je tedy například více smluv, tak se ukládá jen první).
A pokud v jednom dni existuje ruční zápis, třeba vyloučení, a ve stejný den končí smlouvy, přednost má ručně vložené, tedy zde vyloučení.
Při jakékoliv změně záznamů klienta, aktualizaci jeho stavu, se přepočítá jeho „Status“.
Projde se jeho individuální práce (docházka), projdou se jeho smlouvy, a provedou případné změny statusu.
Odstraní se neplatné statusy, například pokud smažete docházku, nebo smlouvu.
Pokud se používá modul RODINY, a klient je součástí rodiny, tak je nutné brát že klient má smlouvu i pokud má smlouvu rodina.
A také samozřejmě změnit status, pokud má u rodiny záznam společné práce (docházky), nebo i společné ručně zadané odmítnutí a vyloučení celé rodiny.
Pokud potřebujete oddělit STATUS klienta a rodiny, například pro NZDM a SAS, tak jsou dva způsoby:
1) Musíte použít rozdělení na střediska.
Potom bude mít "klient SAS" "Status" na základě zápisů "SAS rodiny", ale "NZDM klient" nebude mít žádné záznamy "NZDM rodiny" ze které by převzal společnou docházku a společné smlouvy.
2) Změníte nastavení v sekci "Správa - Volitelné funkce". Ano lze to jednoduše zapnout a vypnout.
Pokud se používá modul na STŘEDISKA, všechny zápisy, smlouvy, záznamy práce, jsou jen pro dané středisko, a v rámci daného střediska.
Status „Oslovený“ klient je defaultně vypnuta. Ale někteří ji chtějí. Pokud je vypnuta vkládá se výchozí status „Zájemce“. Pokud je zapnuta, vkládá se výchozí status „Oslovený“.
Dále budu označovat společně obecně jako „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
Při vložení jakéhokoliv záznamu práce (docházky) se k danému datu:
- pokud nemá žádný stav, vloží se „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
- pokud je aktuální stav „Odmítnutý “, vloží se „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
- pokud je aktuální stav „Ukončený“, vloží se „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
Při uložení nové, nebo i staré smlouvy se k počátečnímu datu datu:
- pokud k počátečnímu datu nemá stav „Uživatel“, vloží se „Uživatel“.
Při uložení jakékoliv ukončené smlouvy se k datu ukončení:
- pokud k datu ukončení smlouvy je stav „Uživatel“ a neexistuje jiná aktivní smlouva, vloží se „Ukončení (smlouva)“.
Po uplynutí 6 měsíců (možno vypnout či nastavit jiný interval) od posledního zápisu práce (kontaktu):
- pokud je aktuální stav „Zájemce “, vloží se „Odmítnutý (nepřišel)“
- pokud je aktuální stav „Uživatel “, vloží se „Ukončení (nepřišel)“.
V potaz se bere tedy i aktuální status. Například:
- Odmítnutému zájemci se již nezapíše odmítnutí po 6 měsících od kontaktu.
- Vyloučenému uživateli se již nezapíše ukončení po 6 měsících od kontaktu.
- Vyloučenému uživateli se již nezapíše ukončení, při ukončení smlouvy.
Celý proces Statusu krom odmítnutí a vyloučení lze automatizovat.
To lze nově v nastavení „Správa - Volitelné funkce“ zapnout. Je to dobrovolné, protože nechci narušovat Váš stávající způsob práce. Ale velmi doporučuji to začít používat.
Asi zde nemusím opakovat že "Ukončení" je pouze pro "Uživatele" a "Odmítnutí" je pouze pro „Zájemce".
Tyto zápisy se provádějí automaticky bez potvrzení:
- Oslovený. [pokud nastaveno]
- Zájemce. [pokud nastaveno]
- Odmítnutí (nepřišel) [pokud nastaveno]
- Uživatel.
- Ukončení (smlouva).
- Ukončení (nepřišel). [pokud nastaveno]
Tyto zápisy musíte vložit ručně:
- Odmítnutí (jiné).
- Ukončení (jiné).
- Pokud používáte „Oslovený“, tak „Zájemce“ vkládáte ručně.
Pro jeden datum lze automaticky vložit stav jen jednou (pokud je tedy například více smluv, tak se ukládá jen první).
A pokud v jednom dni existuje ruční zápis, třeba vyloučení, a ve stejný den končí smlouvy, přednost má ručně vložené, tedy zde vyloučení.
Při jakékoliv změně záznamů klienta, aktualizaci jeho stavu, se přepočítá jeho „Status“.
Projde se jeho individuální práce (docházka), projdou se jeho smlouvy, a provedou případné změny statusu.
Odstraní se neplatné statusy, například pokud smažete docházku, nebo smlouvu.
Pokud se používá modul RODINY, a klient je součástí rodiny, tak je nutné brát že klient má smlouvu i pokud má smlouvu rodina.
A také samozřejmě změnit status, pokud má u rodiny záznam společné práce (docházky), nebo i společné ručně zadané odmítnutí a vyloučení celé rodiny.
Pokud potřebujete oddělit STATUS klienta a rodiny, například pro NZDM a SAS, tak jsou dva způsoby:
1) Musíte použít rozdělení na střediska.
Potom bude mít "klient SAS" "Status" na základě zápisů "SAS rodiny", ale "NZDM klient" nebude mít žádné záznamy "NZDM rodiny" ze které by převzal společnou docházku a společné smlouvy.
2) Změníte nastavení v sekci "Správa - Volitelné funkce". Ano lze to jednoduše zapnout a vypnout.
Pokud se používá modul na STŘEDISKA, všechny zápisy, smlouvy, záznamy práce, jsou jen pro dané středisko, a v rámci daného střediska.
Status „Oslovený“ klient je defaultně vypnuta. Ale někteří ji chtějí. Pokud je vypnuta vkládá se výchozí status „Zájemce“. Pokud je zapnuta, vkládá se výchozí status „Oslovený“.
Dále budu označovat společně obecně jako „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
Při vložení jakéhokoliv záznamu práce (docházky) se k danému datu:
- pokud nemá žádný stav, vloží se „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
- pokud je aktuální stav „Odmítnutý “, vloží se „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
- pokud je aktuální stav „Ukončený“, vloží se „výchozí-oslovený-nebo-zájemce“.
Při uložení nové, nebo i staré smlouvy se k počátečnímu datu datu:
- pokud k počátečnímu datu nemá stav „Uživatel“, vloží se „Uživatel“.
Při uložení jakékoliv ukončené smlouvy se k datu ukončení:
- pokud k datu ukončení smlouvy je stav „Uživatel“ a neexistuje jiná aktivní smlouva, vloží se „Ukončení (smlouva)“.
Po uplynutí 6 měsíců (možno vypnout či nastavit jiný interval) od posledního zápisu práce (kontaktu):
- pokud je aktuální stav „Zájemce “, vloží se „Odmítnutý (nepřišel)“
- pokud je aktuální stav „Uživatel “, vloží se „Ukončení (nepřišel)“.
V potaz se bere tedy i aktuální status. Například:
- Odmítnutému zájemci se již nezapíše odmítnutí po 6 měsících od kontaktu.
- Vyloučenému uživateli se již nezapíše ukončení po 6 měsících od kontaktu.
- Vyloučenému uživateli se již nezapíše ukončení, při ukončení smlouvy.
Přímá práce může mít podobu individuální přímé práce nebo skupinové přímé práce:
Veškeré činnosti zadané v sekci Klienti nebo Rodiny jsou považovány za přímou práci.
U každé činnosti vyberte "Zařazení podle účasti", zda se jedná o přímou práci za účasti osob, nebo bez účasti osob.
Dále můžete zadat i "Druh sociální služby", pokud pod ni přímá práce spadá, kde vyberte odpovídající službu dle https://www.mpsv.cz/socialni-sluzby-1.
Do smluv a plánů lze přidat jen tyto "sociální služby".
Dále můžete zadat i nový číselník "Druh přímé práce", kde vyberte odpovídající druh činnosti pro statistiky (například Uživatelská administrativa, Nepřímé činnosti, ze kterých má uživatel prospěch, Jednání s institucemi, Doprovod, atd...)
Pracovníci při vložení záznamu individuální nebo skupinové práce jen vyberou a zadají příslušné činnosti podle názvu, a nemusí ani přesně vědět kam co spadá statisticky :-)
Nezapomeňte si aktivovat skupinovou práci ve volitelných funkcích, pokud jste si vypnuli...
PS: Pokud byste vyžadovali zápis speciálních případů kdy neznáte klienta, tak pro to existuje speciální volitelná sekce zápisu "Práce bez klienta" a "Práce bez rodiny".
Zde můžete například zapsat z výše uvedeného "jednalo-li se o přípravu pracovníka na práci s osobou, a to i v případě, že k práci nakonec nedošlo".
Třeba připravíde besedu pro neznámou skupinu, a pak nikdo nepřijde, nebo bude zrušena.
Oblasti konzultací pro krajské statistiky.
Různé činnosti mohou mít při poskytnutí, a tedy i v zadání docházky potřebu upřesnit různé oblasti, a to i několik najednou a pokaždé jiné. Tedy činnost „konzultace“ může být pokaždé na jiná témata. Je tedy nutné mít možnost u každé činnosti definovat konkrétní oblasti, které se nabídnou v docházce.
V seznamech činností jsou zadané oblasti zobrazeny pro kontrolu.
Vytvořil sem tedy nový číselník oblastí konzultací činností. Do číselníku můžete přidávat své oblasti, nebo libovolné skrýt (vypnout).
V editaci každé činnosti můžete vybrat, které „oblasti konzultací“ mohou být v činnosti poskytnuty.
A dále jak mají být jednotlivě použity:
Například:
Můžete mít činnost s názvem "Doprovázení".
U ní zadané oblasti konzultace "zaměstnání", "finance", "ostatní" s použitím "2) Nabízet při poskytnutí, nutno vybrat - potvrdit".
V tomto nastavení se vedle uvedené činnosti v docházce nabídnou tyto tři nevybrané volby, a pracovník je může zaškrtout a potvrdit v případě že doprovodil klienta na pracovní úřad, nebo na finanční úřad, nebo jinam.
Další příklad:
Můžete mít činnost "Doučování".
U ní můžete mít zadanou pouze jednu oblast konzultace "vzdělávání, zaměstnání" s použitím" 1) Automaticky skrytě započítat, nic nezobrazit při poskytnutí".
V tomto nastavení se vedle uvedené činnosti v docházce nezobrazí žádná nabídka, ale uvedená oblast konzultace se vždy uloží a započítá.
Třetí příklad:
Můžete mít činnost "Podpora při přípravě do školy".
U ní můžete mít zadanou jednu oblast konzultace "škola a školní prostředí" s použitím "1) Automaticky skrytě započítat, nic nezobrazit při poskytnutí".
A dále zadanou oblast konzultace "ostatní" s použitím "2) Nabízet při poskytnutí, nutno vybrat - potvrdit".
A dále zadanou oblast konzultace "duševní zdraví" s použitím "3) Nabízet při poskytnutí, ve výchozím stavu vybráno - předvyplněno".
V tomto nastavení se vedle uvedené činnosti v docházce zobrazí dvě nabídky:
Volba "ostatní" bude nezadaná a bude možné oblast zadat.
Volba "duševní zdraví" bude vybraná, ale bude možné oblast odebrat.
"škola a školní prostředí " se započítá vždy bez možnosti volby.
"Skupinová práce" je obdoba "Individuální práce" klientů a slouží k zápisu práce s více klienty najednou.
Využijete v případě, kdy pracujete s celou skupinou. Všem klientům jste věnovali stejně času a poskytli stejné činností.
Zadané činnosti svou délkou určují statisticky počet hodin práce. A také "druh práce", zda se třeba jedná o práci za přítomnosti osob nebo bez přítomnosti osob, sociální službu, či administrativu.
Umožňuje počítání přímé práce za pracovníka bez problémů duplicitních hodin. Ve statistice zaměstnanců se projeví jako "skupinová přímá práce".
Skupinová i individuální práce počítá činnosti a jejich trvání i v závislosti na počtu pracovníků. "Práce za pracovníka" se rozumí práce určitého pracovníka s nějakým počtem klientů. Přitom nezáleží na počtu klientů.
Příklad 1: když 2 pracovníci poskytovali činnosti (služby) v individuální práci 1,5 hodiny znamená to, že "práce za pracovníka" byla poskytována v rozsahu 3 hodiny (každý pracovník poskytoval 1 činnost 1,5 hodiny = 2 "práce za pracovníka" v celkovém rozsahu 3 hodin).
Příklad 2: když 3 pracovníci poskytovali činnosti skupinové práci dlouhé 2 hodiny deseti klientům, celkový čas "práce za pracovníka" je 6 hodin (3 pracovníci x 2 hodiny) a počet "práce za pracovníka" je 3 (třeba i deseti klientům).
Nechte klienty pracovat za Vás :-)
Jako aktivizační služba klientům, nechte každého z nich se sám zapsat do systému, a poté jen v hromadné docházce individuální práce, nebo skupinové práce, vložte jednoduše celou docházku jedním předvyplněným formulářem.
Nejlepší je se podívat na základní video práce , a video přiřazení klienta z jiného střediska, a také video nastavení.
Zde je i stručný popis a postup:
Definuje se pro každého pracovníka individuálně.
Šablony slouží k základní definici libovolných dokumentů. Můžete si vytvořit vlastní vzory dokumentů.
Například několik druhů individuálních plánů, nebo smluv, které se pak zobrazí při vložení záznamu u klienta a rodiny.
Dále lze nastavit různé výkazy s napojením na statistiky. Generování výkazu pak probíhá na stránce, kde je daná statistika.
Chystám nějaká instruktážní videa, zatím sem udělal schéma propojení.
1. Založím šablonu v sekci "Správa šablon dokumentů".
2. Šablona se automaticky zobrazí u klienta.
3. Založím novou smlouvu nebo plán.
4. Doplním povolené texty.
5. Uložím změny plánu nebo smlouvy.
6. Případně vytisknu.
1. Založím šablonu v sekci "Správa šablon dokumentů".
2. U šablony zadám krom volitelného textu a obrázků i typ bloku "statistika", a vyberu ze seznamu požadované tabulky statistiky.
Při vytváření šablony mohu vytvořit libovolné kombinace textu, obrázků a vybraných tabulek statistiky.
3. Navštívím samotnou stránku statistiky, třeba Statistiku klientů nebo Činností.
4. Vytvořená šablona výkazu se automaticky zobrazí u dané statistiky v sekci "Exportu".
5. Nastavím si potřebné filtry statistiky, a provedu "Export" v sekci Generování "výkazu statistik" ze "šablon dokumentů". Export lze provést třemi způsoby:
5a) Okamžitým tiskem nebo exportem do souboru "bez editace". Tím je vše hotové. Bez uložení historie.
5b) Tlačítkem "Editovat a tisknout dokument s uložením do Tisků výkazů". Toto tlačítko uloží aktuální statistiku a přesměruje Vás do sekce "Tisk výkazů".
6. Po přesměrování v sekci "Tisk výkazů" provedu potřebné změny textu, a uložím je.
7. Případně je vytisknu.
8. Kdykoliv se mohu vátit do sekce "Tisk výkazů", kde vidím historii uložených tisků.
- Pokud ve statistice lze filtrovat na jednoho Klienta, lze v dokumentu mít i informace z karty klienta.
Hromadná editace přepíše jen zadané položky. Tedy pokud chcete změnit jen datum, zadejte pouze datum, a zbytek zůstane zachován.
Prosím věnujte výběru položek k editaci velkou pozornost, tímto nástrojem je mnohem jednodušší rozbít správně zadanou docházku, než zprvu zadat něco chybně co je potřeba opravovat.
• Pokud používáte funkci "PIP/PR". Změna klienta u docházky nemění zadané PIP/PR protože se nevážou na docházku. Pokud jste aktuálnímu klientovi chybně zadali PIP/PR, tak mu i po změně chybně zůstanou. PIP/PR si musíte opravit u obou klientů po změně dodatečně sami.
• Pokud používáte funkci "Konkrétní IP". Změna klienta nebo datumu po uložení u docházky vymaže zadané přiřazení konkrétní IP u služeb. Oba údaje mají na výběr konkrétních IP vliv a je nutné je po uložení změny zadat znovu.
• Pokud používáte funkci rozdělení na Střediska, tak Středisko lze změnit pouze pokud mají vybrané záznamy docházky zadané činnosti, které spadají i pod nové středisko. Protože jiná střediska mají jiné činnosti. Pokud se tak stane zobrazí se podroné hlášení o chybě.
Například: Nelze hromadně editovat, protože u docházky ID 2007720970 ze dne 02.01.2024 existuje zadaná činnost "Doučování (2363), která je omezena pouze na jiná střediska (SKOLA, NZDM), než je nově zadáno (STREETWORK).
1. V základním společném seznamu pro všechny klienty a rodiny pojmenovaném „Individuální práce“ klientů a rodin je hromadná editace.
2. V seznamu se nastaví filtry a vygeneruje „seznam“ docházky (nebo ponechá jak je), případně upraví počet záznamů na stránku pro možnost většího výběu.
3. U každého záznamu docházky je možnost výběru zaškrtnutím. Dále jsou dole pod seznamem tlačítka “Označit vše” a “Zrušit označení”.
4. Pod seznamem jsou tlačítka “Hromadně editovat označené” a “Hromadně smazat označené”.
5. Kliknutím na “Hromadně smazat” se odstraní všechny označené záznamy docházky.
6. Kliknutím na „Hromadně editovat“ se zobrazí jednoduchý prázdný formulář docházky s údaji: Datum, Klient, Volitelné položky a zařazení docházky, Poznámky.
7. Jakýkoliv údaj, který do formuláře docházky zadáte, tak se přepíše do všech vybraných záznamů docházky. Pokud zadáte jen datum, přepíše se u všech jen datum. Když zadáte klienta, změní se klient. Co zůstane prázdné, zůstane beze změny.
8. Pod formulářem je tlačítko: „Hromadně uložit“.
9. Po uložení se zapíšou změny, zobrazí se stav uložení, a přejde se na seznam docházky.
Já začínám na co nejmenším množství. Vložím si jednu skupinovou práci s dvěmi klienty a 1-3 činnosti pro jeden den, a zkontroluji statistiky jen pro ten den. Pak vložím individuální práci a 1-3 činnosti pro stejný den, a zkontroluji statistiky. Pak vložím docházku zaměstnance pro stejný den, a zkontroluji statistiky. Pak vložím další práci, a zkontroluji statistiky. Přitom průběžně zkouším i nějaký ten filtr podle parametrů které jsem zadal. Pak kontroluji celý měsíc. A pak celý rok.
Když kontroluji statistiky, jak uvádím výše, tak provádím vše v nové sekci „Statistiky“ v modrém menu. Nejprve zkontroluji všude zda čísla odpovídají tomu co sem zapsal, na pár záznamech hned vidím. A dále porovnám tyto statistiky mezi sebou:
Vše níže uvedené počítá nezávisle stejná čísla různou cestou, jiným výpočtem. Pokud čísla v těchto tabulkách odpovídají, tak výpočty jsou správné:
Skupinová i individuální práce počítá činnosti a jejich trvání i v závislosti na počtu pracovníků.
"Práce za pracovníka" se rozumí práce určitého pracovníka s nějakým počtem klientů. Přitom nezáleží na počtu klientů.
Příklad 1: když 2 pracovníci poskytovali činnosti (služby) v individuální práci 1,5 hodiny znamená to, že "práce za pracovníka" byla poskytována v rozsahu 3 hodiny (každý pracovník poskytoval 1 činnost 1,5 hodiny = 2 "práce za pracovníka" v celkovém rozsahu 3 hodin).
Příklad 2: když 3 pracovníci poskytovali činnosti skupinové práci dlouhé 2 hodiny deseti klientům, celkový čas "práce za pracovníka" je 6 hodin (3 pracovníci x 2 hodiny) a počet "práce za pracovníka" je 3 (třeba i deseti klientům).
Cokoliv doprogramuji na přání. Aplikace je v neustálém vývoji, a přizpůsobuje se aktuálním požadavkům. Neváhejte mě kontaktovat s jakoukoliv potřebou.
Chcete jednoduchou a přehlednou Evidenci? Nepoužíváte všechny funkce?
Nyní můžete v "Evidenci sociálních služeb" také úplně skrýt celé sekce, nebo jejich podsekce. Také můžete určit jaké konkrétní položky chcete zadávat a sledovat ve formulářích editací a filtrování statistik.
Díky tomuto se stáva program velice přehledným a jednoduchým i přes veliké možství funkcí na výběr.
Tuto novou funkci naleznete ve "Správě" a podsekci "Volitelné funkce". Přístup mají povoleni jen uživatelé s oprávněním "Správce systému". Zde stačí přepnout nastavení zobrazení jednolivých sekcí, nebo doplnit názvy sledovaných položek formulářů. Na výběr sledovaných položek máte několik možností zadávání buď výběrem z rozbalovacího seznamu (číselníku), nebo položek přímo zadávaných textem. Některé staré napevno sledované položky byli převedeny do volitelných, aby je bylo možné vypnout a skrýt.
Pokud v nastavení chybí nějaká položka kterou chcete skrýt nebo naopak zobrazit, nebo si pouze nevíte s nastavením rady, neváhejte mě kontaktovat.
Opravdu stačí do Helpdesku nebo na email napsat které části programu nepoužíváte, nebo které kolonky chcete kam přidat a já pro Vás vše nastavím.
O bezpečnost se pečlivě starám.
Nejlepší bude si vše zkusit.
Pro přihlášení použijte jméno "demo2" a heslo "demo2".
Evidence sociálních služeb - FULL DEMO (plná verze - skoro vše zapnuto)
Evidence sociálních služeb - MINI DEMO (mini verze - skoro vše vypnuto)
Evidence sociálních služeb - Rodiny DEMO (minimalistická verze s rodinami - skoro vše vypnuto až na rodiny)
U mě neplatíte za balíčky. U mě dostanete doživotně vše co program umí, a vše co bude umět.
Nelimituji počtem klientů, nelimituji počtem středisek, žádné počty záznamů nejsou omezeny.
Tento program vyvíjím s láskou od roku 2006. Neziskovky přicházejí a odcházejí, každý s jinými potřebami.
Bohužel Vás není tolik, abych uživil nové funkce z měsíčních poplatků. Ale doufám že k tomu jednou dospějeme.
Do té doby si každý své nové potřeby zaplatí. Ostatní je dostanou zdarma.
Věřím že neziskovky si pomáhají a nesoutěží, nelakotí mezi sebou.
Jednou peníze sežene někdo a příště někdo jiný, ale všem to přeci pomůže.
Já sám občas investuji i týdny práce které mi nikdo nezaplatí do funkcí, které mi přijdou užitečné.
Od roku 2023 lze používat jednu aplikaci pro více středisek. Pokud bude smlouva na jednu fakturu, platíte jedny měsíční poplatky pro libovolný počet středisek.
Zdá se to třeba dražší než jiné programy, ale ty toho umí mnohem méně, takže v poměru cena/výkon jsem stále levnější.
U mě platíte za skutečnou práci při maximálním nasazení a soustředění. To lze při programování jen několik hodin denně. Když práce nejde, jdu od toho. A pracuji až druhý den.
K ceníku jen doplním, že nejsem prodejce software, ale jsem řemeslník, který prodává služby a kvalitní práci.
Také mám náklady na provoz kanceláře, serverů, účetnictví, nějaké zaměstnanecké benefity, školení, hradím z toho nemocenskou, a další.
Hodinová sazba opravdu neodpovídá platu programátora.
Na druhou stranu si dovolím tvrdit že pracuji opravdu rychle.
V případě že si opravdu nemůžete tento systém dovolit, kontaktujte mě, a něco vymyslíme. Musíme si pomáhat.
Vzhledem k tomu že neziskovky mívají utažený rozpočet, rozhodl sem se alepoň pro nějaké slevy. Formou odměny za pomoc při šíření tohoto užitečného programu. Pomůžeme si navzájem.
Pokud sami oslovíte další neziskovku, která začne používat můj program, dostanete 25% slevu z aktuální ceny dle ceníku za každého dalšího zákazníka.
4x neziskovka je tedy 100% sleva a měsíční poplatky neplatíte.
aktuální vzhled je nejlépe vidět v demoverzi